Bubničevo lancio danes ali pred 20 leti je težko prepoznati in to kljub temu, da je že od samega začetka odeta v približno enak zunanji dizajn. Serijski zmagovalec na gorskih dirkah je kariero začel tudi v reliju. Tam ni uspel zmagati, leta 2003 se mu je v Velenju zmaga izmuznila le za sekundo. Pred 20 leti je bil slovenski podprvak v reliju.
“Pred letošnjo sezono smo se posvetili predvsem podvozju. Lani smo ga nadgradili polovično, do letošnje sezone pa dokončali delo. Dobro deluje, občutek za volanom je zelo lep, lancia je bolj stabilna. Nekoliko pa smo prilagodili tudi prestavna razmerja v menjalniku. Nekatere prestave so bile malo predolge, druge prekratke in zato izkoristek moči ni bil optimalen. Menjalnik smo tako prilagodili konfiguracijam prog v slovenskem prvenstvu. Zaradi tega pa smo morali preurediti še nekaj drugih elementov, na primer diferenciale,” razlaga Bubnič.
Desetkratni državni prvak je dobil uvodni dve dirki sezone, na Gorjancih pa v drugi vožnji po tehnični okvari odstopil. Po prvi vožnji je imel pet stotink prednosti pred Matejem Grudnikom (renault clio E1), kar napoveduje tudi zanimive vožnje v Podnanosu.
“Lepo da se je vrnil na dirke, čeprav bi ga bi bilo lepo videti na vseh. Na izkušnjah lastne ekipe lahko povem, da je velika razlika sestaviti dirkalnik in vse pripadajoče stvari za celo sezono ali pa posamične dirke. Vsekakor se bo treba spet zelo potruditi,” dodaja izkušeni Pivčan.