Grudnik je nekoč na relijih še skakal in poslušal sovoznika oziroma sovoznice, zdaj je z unikatnim renault cliom E1 s štirikolesnim pogonom eno vodilnih imen slovenskega gorskohitrostnega dirkanja. G
“Prek zime smo dirkalnik nekoliko izboljšali in sicer malo pri masi in tudi prestavnih razmerjih menjalnika. Pri motorju nam še ni uspelo narediti želene nadgradnje, a upam da lahko to popravimo že do naslednje dirke,” napoveduje zmagovalec Gorjancev v konkurenci državnega prvenstva. Po njegovih besedah je pri motorju rezerve še za okrog sto “konjev”.
Grudnik ima že bogate izkušnje tako z gorskih dirk kot nekoč tudi relija. Zdaj je postal najresnejši Bubničev izzivalec na gorskih dirkah. Ker pa se Grudnik je udeležuje vseh dirk, še ni v ožjem krogu favoritov za naslov državnega prvaka.
“Reli je imel pri meni vselej posebno mesto. Na gorskih dirkah pa je več konjev, veliko več oprijema, vse je še bolj adrenalinsko in skoncentrirano na tistih nekaj krajših voženj. Proga v Podnanosu mi je tehnično gledano najbolj všeč. Je zelo hitra, a nima nobene ravnine. Ves čas se le prelagaš iz enega ovinka v naslednjega,” pred prihodom na Primorsko še pravi Grudnik.
Nekoč še v reliju: